Adjunktens forum
after dark

Adjunkten.dk | Profil | Registrér | Aktive emner | Medlemmer | Søg | OSS
Brugernavn:
Adgangskode:
  Vælg sprog

Husk mig
Glemt adgangskode?

Alle fora
 Dansk/historie opgaven - forbeholdt 1.d
 Dansk nationalisme
 Forvirring
 Nyt emne  Besvar emne
 Printervenlig
Forfatter  Emne Næste emne  

Connie Larsen
Rookie

6 indlæg

Sendt - 12 nov 2007 :  11:32:47  Vis profil  Klik for at se Connie Larsen's MSN adresse  Besvar med citat

I min problemformulering har du bl.a. skrevet, at jeg skal analysere HCA´s "I Danmark er jeg født" - Fint nok, men nu bliver jeg i tvivl om jeg ikke skal kigge på sangen af Natasja "I Danmark er jeg født", som vi snakkede om? Det er fair nok, hvis jeg ikke skal, vil bare gerne lige vide det, så jeg ikke spilder min tid.

Venligst Connie

Adjunkten
Forum Admin

184 indlæg

Sendt - 12 nov 2007 :  11:38:49  Vis profil  Besvar med citat
Hej Connie

Jeg synes det kunne være sjovt, hvis du kan inddrage Natasjas nye sang.

Jeg valgte ikke at skrive det i opgaveformuleringen, da det var en idé, der opstod lidt sent i processen. Hvis du gerne vil inddrage Natasja, så gør det, fx i sidste del af opgaven, hvor du skal inddrage andre populære fædrelandssange. Jeg turde bare ikke gøre det til et krav i opgaven, for jeg vidste ikke om du havde teksten.

mvh Lars.

Gå til toppen af siden

Connie Larsen
Rookie

6 indlæg

Sendt - 12 nov 2007 :  12:22:28  Vis profil  Klik for at se Connie Larsen's MSN adresse  Besvar med citat
Okay godt nok. Jeg har fundet teksten og sangen og det har jeg brugt forholdsvis lang tid på, så det ville da være synd, hvis ikke man skulle udnytte det Så det gør jeg bare.

Tak for hjælpen Lars,

Connie..
Gå til toppen af siden

Connie Larsen
Rookie

6 indlæg

Sendt - 12 nov 2007 :  17:32:02  Vis profil  Klik for at se Connie Larsen's MSN adresse  Besvar med citat
Øøeeehhmm - dyb, dyb krise.. Jeg forstår simpelthen ikke den kilde, jeg har fået af dig, Lars! Ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved det, for når jeg ikke forstår den, bliver det en smule problematisk at analysere den

Jeg ved jo en masse om den tid, det foregår i (1848), men det er mere sproget og den måde jeg synes han blander tingene sammen på. Kan ikke finde hoved og hale i hvem der gør hvad, hvornår..

Hilfe bitte ...

Connie
Gå til toppen af siden

Adjunkten
Forum Admin

184 indlæg

Sendt - 13 nov 2007 :  11:54:51  Vis profil  Besvar med citat
Doh!
- dit sidste indlæg har jeg overset - det er nok bedst at starte et nyt emne, når du har et nyt spørgsmål, ellers er det svært at overskue - har svaret pr. mail.

Gå til toppen af siden
   Emne Næste emne  
 Nyt emne  Besvar emne
 Printervenlig
Genvej:
Adjunktens forum © Adjunkten 2008 Gå til toppen af siden
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000
© ? | xhtml | css | Adjunkten | Følg mig pÃ¥ Twitter | Min Google+ profil | Del | Til toppen